Stravovacie návyky

Pred tréningom musí byť telo dostatočne zásobené uhľohydrátmi minimálne 2 – 6 hodín pred cvičením, čím sa urýchľuje spaľovanie tukov a telo nadobúda dostatočnú energiu pri vyššej fyzickej námahe.
Uhľohydráty sú obsiahnuté napríklad v: zemiakoch, ovse, jačmeni, celozrnnom obilí, celozrnnom chlebe, celozrnných cestovinách, prírodnej ryži, zelenine, banánoch, figách, suchom ovocí a škrobových zemiakoch.

Počas dňa je dôležitý dostatok tekutín - čaj, voda, mliečne tekutiny, čím zabezpečíme aktivovanie látkovej výmeny.

Po tréningu rôzne druhy mäsa a jedlá z rýb.

Medzijedlo ovocné druhy, citrusové ovocie, exotické ovocie, vajíčka, mlieko, syry, sójové produkty, ovocné nápoje bez cukru, minerálky, bielkovinové nápoje, listové šaláty.



Voľné termíny na masáže:


Pondelok | 18.02.2019 - DNES
- žiadny voľný termín

Utorok | 19.02.2019 - ZAJTRA
- žiadny voľný termín

Streda | 20.02.2019
- žiadny voľný termín

Štvrtok | 21.02.2019
- žiadny voľný termín

Piatok | 22.02.2019
- žiadny voľný termín

Objednať sa na masáž


U nás môžete platiť aj:
Ticket Compliments, Ticket Energy, Ticket Multi, Cadhoc, Vaša Slovensko - Relaxačný lístok, Vaša Slovensko - Darčekový lístok

Pridajte sa k nám na facebooku a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o našich novinkách a akciách: