Stravovacie návyky

Pred tréningom musí byť telo dostatočne zásobené uhľohydrátmi minimálne 2 – 6 hodín pred cvičením, čím sa urýchľuje spaľovanie tukov a telo nadobúda dostatočnú energiu pri vyššej fyzickej námahe.
Uhľohydráty sú obsiahnuté napríklad v: zemiakoch, ovse, jačmeni, celozrnnom obilí, celozrnnom chlebe, celozrnných cestovinách, prírodnej ryži, zelenine, banánoch, figách, suchom ovocí a škrobových zemiakoch.

Počas dňa je dôležitý dostatok tekutín - čaj, voda, mliečne tekutiny, čím zabezpečíme aktivovanie látkovej výmeny.

Po tréningu rôzne druhy mäsa a jedlá z rýb.

Medzijedlo ovocné druhy, citrusové ovocie, exotické ovocie, vajíčka, mlieko, syry, sójové produkty, ovocné nápoje bez cukru, minerálky, bielkovinové nápoje, listové šaláty.



Voľné termíny na masáže:


Štvrtok | 25.04.2019 - DNES

Piatok | 26.04.2019 - ZAJTRA
- 08:00 - Adriána

Sobota | 27.04.2019

Pondelok | 29.04.2019
- 08:00 - Adriána
- 08:35 - Adriána
- 09:15 - Adriána
- 09:50 - Adriána

Utorok | 30.04.2019

Objednať sa na masáž


U nás môžete platiť aj:
Ticket Compliments, Ticket Energy, Ticket Multi, Cadhoc, Vaša Slovensko - Relaxačný lístok, Vaša Slovensko - Darčekový lístok

Pridajte sa k nám na facebooku a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o našich novinkách a akciách: